کجا بودی که پیدایت نکردم
کجا بودم که پیدایم نکردی!
کجا بودیم که من با تو سوا بود
دلم با این دلت هر دم جدا بود...
نشد "باهم" کنار هم بمانیم
برای هم فقط از عشق بخوانیم
شویم مستان تر از مستانِ عالم
شراب حافظی هر دم بنوشیم
بنازم قسمتم را در جوانی!؟
که حسرت پشت حسرت مالِ من شد..
دلم از این همه حسرت گرفته
بیا و مرهمی بر من عطا کن...
تنها نیستم ....خدایی دارم...
ما را در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129