یک در میانی برایم!
خاموش،
روشن،
خاموش،
روشن،
خاموش!
خاموش!
خاموش!
shadow: من به تاریکیِ این عاقبتِ شوم، باور دارم!
shadow: تو! نامردتر از آنی که بمانی...
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم مرداد ۱۳۹۶ساعت ۷:۱۴ ب.ظ توسط Shadow |
تنها نیستم ....خدایی دارم...
ما را در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم دنبال میکنید
برچسب: شاید,تنها,ندارم, نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:08