شاید تنها شدم ُ خبر ندارم!

خرید بک لینک

یک در میانی برایم!

خاموش،

روشن،

خاموش،

روشن،

خاموش!

خاموش!

خاموش!

shadow: من به تاریکیِ این عاقبتِ شوم، باور دارم!

shadow: تو! نامردتر از آنی که بمانی...

+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم مرداد ۱۳۹۶ساعت ۷:۱۴ ب.ظ توسط Shadow |
تنها نیستم ....خدایی دارم...

ما را در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم دنبال می‌کنید

برچسب: شاید,تنها,ندارم, نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:08

صفحه بندی