هیچ نگو!
تا نگویم...
shadow: از این نیست تر،از این هیچ ترم نکن...
تنها نیستم ....خدایی دارم...
ما را در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152
از کُجا شروع کنیم؟
قصهِ عشق را ؛
از وفاداریِ من
یا
بی وفاییِ تو...
تنها نیستم ....خدایی دارم...
ما را در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118
یک در میانی برایم!
خاموش،
روشن،
خاموش،
روشن،
خاموش!
خاموش!
خاموش!
shadow: من به تاریکیِ این عاقبتِ شوم، باور دارم!
shadow: تو! نامردتر از آنی که بمانی...