xa0 تو بگو ؟! که در تمام ِ این سالها کسی؟ شکیباتر از من، در زندگی ِxa0 تو بود؟ xa0شکیباتر از من ؟ بود؟ بود؟! بود... xa0 shadow: گفته بودم بیقرارم ؟ xa0...