و "تو" چه میدانی در این سالهایِ انتظار،
بر مَن چه گذشت؟
و "تو" چه میدانی، اگر این بار عاشقانه و لوندانه هم که بیایی!
از این من!
نه حالی مانده تا
فراموش کند
روزهایِ نبودنت را؛
و نه جانی مانده تا
در آغوش بگیرد
بودنت را !
من...
دیگر نه تویی میخواهدُ
نَه غیرِ تویی...
این من
فقط هیچکَس میخواهد و بس!
تنها نیستم ....خدایی دارم...
ما را در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم دنبال میکنید
برچسب: ت ويتر,ت وم وجيري,تو و من,ون تو ثري,وقتی تو نیستی,وان تو ثري فيفا لالجيري,واسه تو همیشه میخندیدم,ون تو,تو و من فیلم,تو و من چت, نویسنده: بازدید: 171