تنها نیستم ....خدایی دارم

متن مرتبط با «تولد پهلوی» در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم نوشته شده است

پهلویِ تو...

  • نیلوبلاگ

    xa0 در این هوای ِ سرد ِ بارانی... دنج تر از آغوشِ تو نیست! عاشقانه می بویَمتُxa0 همه چای های ِ شاعرانه را کنار می زنمُ همه ِ تو را مینوشم... xa0 xa0...

    ادامه مطلب