xa0 در این هوای ِ سرد ِ بارانی... دنج تر از آغوشِ تو نیست! عاشقانه می بویَمتُxa0 همه چای های ِ شاعرانه را کنار می زنمُ همه ِ تو را مینوشم... xa0 xa0...