تنها نیستم ....خدایی دارم

متن مرتبط با «لطفا سکوت» در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم نوشته شده است

لطفاً سکوتـ ــ ـ...

  • نیلوبلاگ

    xa0 وقتی تو را دیدمُ عِشق آغاز شد... همه چیزش را به جان خریدم! از فراموش شدنم بگیر تا به پای ِ تو سوختَنَم... xa0 shadow: عجیب این رابطه سرد ، مرا سوزانده... xa0...

    ادامه مطلب