تنها نیستم ....خدایی دارم

متن مرتبط با «ندارم» در سایت تنها نیستم ....خدایی دارم نوشته شده است

شاید تنها شدم ُ خبر ندارم!

  • نیلوبلاگ

    xa0 یک در میانی برایم! خاموش، روشن، خاموش، روشن، خاموش! خاموش! خاموش! shadow: من به تاریکیِ این عاقبتِ شوم، باور دارم! shadow: تو! نامردتر از آنی که بمانی... +xa0نوشته شده در xa0شنبه بیست و هشتم مرداد ۱۳۹۶ساعتxa0۷:۱۴ ب.ظxa0 توسطxa0Shadowxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب